dimecres, de desembre 19, 2007

A PROPÒSIT DEL NADAL

NADAL

Tothom pensa que el Nadal és regals,festes,menjars especials... ¿Però segur que el Nadal només és això i no alegria, amor i moltes més coses? D’això en vull parlar, de les altres coses que són el Nadal.
El Nadal és felicitat, família. Això, la família. ¿Sabeu la quantitat de gent que només es veu per Nadal? Molta, molta i molta i jo em pregunto: per què es veuen per Nadal i no a l’estiu?
Una veueta del meu interior em respon: perquè com diria la gent jove d' avui el Nadal és fer 'pinya'; o com diu aquell refrany: “Per Nadal cada ovella al seu corral”.
També m’agradaria parlar dels sentiments, els sentiments que es desprenen per Nadal que en són moltíssims. I es llàstima però, segons he pogut llegir al diari, Espanya és el segon país que menys sentiments desprèn i en canvi som el quart que més diners gasta per Nadal. De veritat, en aquest sentit els espanyols som un desastre així que a veure si aquest Nadal ens col•loquem els primers a desprendre sentiments i gastem una mica menys, perquè el que de veritat importa per Nadal és: la felicitat, l’amor, els sentiments i tot el que sigui positiu.
I així acabo aquesta redacció desitjant-vos a tots un molt bon Nadal i millor any 2008.

Eric Solà 1r d'ESO