dimecres, de desembre 19, 2007

El MEU NADAL...COM EL VOSTRE?



EL NADAL

Per Nadal se celebra el naixement de Jesús.

A mi m’agrada molt el Nadal. Ens n’anem, la meva família i jo, a l’apartament de Segur de Calafell perquè allà estan els meus avis. Tots junts fem el Pessebre, guarnim tota la casa i la terrassa, i també decorem l’arbre de Nadal.

La Nit de Nadal sopem i mengem tots junts, també ve la meva tieta, amb qui ens ho passem molt bé i ens hi riem molt. Fem una festa on posem música, ballem, cantem nadales i fem molta broma, i ens riem molt i ens ho passem molt bé.

Campana sobre campana,
y sobre campana una,
asómate a la ventana,
verás el niño en la cuna.

Belén, campana de Belén,
que los ángeles tocan
qué nueva me traéis?

Aquesta és la cançó que per Nadal la meva família i jo escoltem i cantem, perquè ens transmet molta alegria.
Per Cap d’Any i Any Nou fem el mateix. La nit de Cap d’Any demanem bons desitjos per a tot el món i rebem amb molta alegria el pròxim any.

El dia de Reis ens baixem cap a Barcelona per rebre els nostres regals i dinem tots junts en un restaurant.

Noemí Medina Pérez 1r d’ESO