dimecres, de gener 16, 2008

MÉS REFLEXIONS SOBRE EL NADAL (3)

El Nadal, per mi, és temps d’ estar amb la família, obrir regals i perdonar als que t’han fet mal. Però el més important és sentir aquell esperit nadalenc que moltes persones senten quan és Nadal.
Aquest any el que més m’ha agradat ha sigut, el vint-i-cinc de desembre i el tres de gener.
Per què el vint-i-cinc de desembre?
Doncs perquè és el dia que va néixer el fill del nostre creador, i , també es un dia en què el amor i la felicitat estan amb nosaltres i que la tristesa i la guerra se’n van a “pasturar”.
Per què el tres de gener?
Va ser el dia més feliç de les meves vacances. Estàvem a la casa de camp, que li diem “Casa Nova”, amb el meu germà i els meus pares, la llar de foc encesa i parlant de coses divertides, com: coses que t’agradaria que passessin , acudits: Quin és el colmo d’ una vaca? Ser al•lèrgica a la llet, i moltes més coses...
El que menys em va agradar, va ser que aquell esperit nadalenc que sentia cada any i que per mi és, era i serà el més important del Nadal, no el vaig sentir tant fort com altres vegades per la qual cosa en alguns moments de les vacances, no m’ho vaig passar tant bé, i de fet em vaig posar una mica trista.
Espero que qui la llegeixi li agradi.

LAURA BARGALLÓ
1 ESO B